HomeResurse pentru tineJurnal alimentar și emoțional (gratuit)

Jurnal alimentar și emoțional (gratuit)

(2 recenzii de la clienți)

Începe azi!

Descarcă gratuit modelul de jurnal alimentar și emoțional și începe completarea lui cu sinceritate, în contact cu tine și cu nevoile tale.

Am creat acest jurnal, ușor de completat, însoțit de un ghid de instrucțiuni și recomandări utile care să te ajute să îți identifici emoțiile ce stau în spatele mâncatului.

După descărcarea acestui jurnal vei intra automat în programul „De la conștientizare la schimbare”, ceea ce înseamnă că timp de 3 luni  vei primi periodic câte un email de la mine menit să te ajute în procesul tău.

Orice schimbare începe prin conștientizare!

Știu cât este de important să nu fim singuri într-un astfel de proces. Sunt alături de tine și îmi doresc să reușești! Ești gata să începem?

Categorie:

Descriere

Nu contează ce zi e azi, nu contează dacă e luni sau nu.

Important e că ești aici și asta înseamnă că deja te gândești la a face ceva pentru tine, la a începe un nou stil de viață. Noi, psihoterapeuții, numim partea aceasta, stadiul de contemplare. 

De la contemplare la acțiune mai e un pas, unul important, pe care te invit să îl faci accesând gratuit jurnalul alimentar și emoțional. 

De ce acest jurnal? Păi este simplu, dacă nu conștientizăm ce mâncăm și nu ne uităm cu sinceritate la partea aceasta, nu prea știm ce să schimbăm. 

Dacă nu știm cum ne simțim atunci când mâncăm, atunci nu știm de ce facem asta. Poate de foame, poate de oboseală, poate de supărare, poate de sete, poate de bucurie, etc. 

Lista poate continua, dar ți-ai dat seama. 

Vei observa că în funcție de starea pe care o ai, preferi anumite alimente sau poate sunt perioade în zi în care nevoia de a mânca este una crescută. E important să înveți să îți observi tiparele alimentare.

Vei găsi în acest jurnal tot ce ai nevoie pentru a face primul pas:

  • Jurnalul în sine, pe care îl poți descărca și printa
  • O imagine a jurnalului pentru a copia pe o hârtie modelul, în cazul în care nu dispui de o imprimantă
  • Câteva informații despre importanța jurnalului alimentar și emoțional
  • Un ghidaj despre cum să ții acest jurnal
  • O categorie de idei ajutătoare pentru a-ți face trecerea mai ușoară spre un stil de viață sănătos

Avem nevoie să conștientizăm punctul în care ne aflăm pentru a ni-l asuma și pentru a începe de acolo schimbarea. 

Ești pe cale de a face primul pas, acela de a-ți lua în mâini procesul cu responsabilitate și asumare. 

Vrei să începi? 

2 recenzii pentru Jurnal alimentar și emoțional (gratuit)

  1. Mihaela

    Buna Ancuta,
    Felicitari pentru initiativa🙂 Am descarcat jurnalul fiind interesata mai mult de componenta emotionala. Dar dupa ce am inceput sa-l completez am observat ca am devenit mai constienta de ceea ce mananc, cat mananc si cum mananc 🙂 Iar uneori asta a insemnat si ganduri de genul: „hmmm, daca mananci ciocolata va trebui sa o treci in jurnal! „🤪😂 Eu am adaugat si o rubrica dedicata apei pe care o consum. La partea emotionala inca mai lucrez 🙂 Merci.

    • Ancuta Coman

      Dragă Mihaela,

      Mulțumesc tare mult pentru gândurile tale!
      Mă bucur că îți este de folos și că îți oferă claritate legat de alegerile tale.
      E foarte bună ideea cu monitorizarea hidratării.
      Mult spor cu el pe mai departe!

      Ancuța

  2. Monica

    Completarea Jurnalului alimentar si emotional este cel mai destept, cald si bland lucru pe care l-am facut anul acesta pentru mine. Inca din prima zi s-a intamplat o chestie miraculoasa: am mancat doar cand imi era foame. Puteti ghici ce a urmat? Am mancat muuult mai putin, kilogramele pur si simplu s-au topit fara efort. Doar prin mancatul constient. In plus, m-a ajutat sa imi descopar emotiile care insotesc mesele, sa observ ca am ore neregulate de masa (nu mi-e foame la aceeasi ora in zile diferite), am un somn nesanatos (ora de culcare si numarul de ore dormite variaza mult). Totodata constient am redus/anulat gustarile😉. Rubrica la care am inca de lucrat este: „Ce am facut pentru mine azi”. Recunosc ca au fost zile in care seara la ora 22.00 cand ma asezam sa completez jurnalul eram intr-un mare impas aici. Este capitolul la care lucrez acum, intentionez sa imi fac acel „meniu de relaxare” recomandat de Ancuta. As include aici: citit, meditat, plimbari, bai fierbinti, dans, muzica de relaxare, masaj, chiar gatit😊. Idei am, determinare exista, un management mai bun al timpului imi lipseste. Per ansamblu, acest jurnal mi se potriveste ca o” manusa”.

    • Ancuta Coman

      Dragă Monica,

      Ce feedback frumos și detaliat!
      Îți mulțumesc tare mult că ai lăsat aici gândurile tale pentru a le fi de folos și celor care se gândesc să îl descarce.
      Mă bucur mult pentru tine că ți-a fost atât de folos.
      Așa este, e o unealtă simplă, la îndemână și care poate face minuni dacă intră în rutina noastră zilnică.
      Te îmbrățișez și îți doresc conectare cu tine în acest proces!

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *